שימוש באותות – סיגנלים לקידום אתרים
אותות חברתיים מתייחסים לאינדיקטורים של מעורבות ואינטראקציה בפלטפורמות מדיה חברתית שעלולים להשפיע על דירוג מנוע החיפוש. כמה דוגמאות לאותות חברתיים כוללות לייקים, שיתופים ותגובות על פוסטים במדיה חברתית, כמו גם מספר העוקבים שיש לחשבון מדיה חברתית.
התיאוריה היא שאותות חברתיים יכולים לשמש כגורם דירוג על ידי מנועי החיפוש מכיוון שהם יכולים להוות אינדיקטור לאיכות והרלוונטיות של תוכן האתר. נהוג לחשוב שאם תוכן של אתר משותף ומעורב בפלטפורמות המדיה החברתית, סביר להניח שהוא יהיה איכותי ומעניין את המשתמשים.
עם זאת, התפקיד הספציפי שממלאים אותות חברתיים בדירוג במנועי החיפוש אינו מובן היטב, ולא ברור באיזו מידה הם משמשים את מנועי החיפוש כגורם דירוג. חלק מהמומחים מאמינים שלאותות חברתיים עשויה להיות השפעה קטנה על דירוג מנוע החיפוש, בעוד שאחרים מאמינים שהשפעתם מינימלית.
בסך הכל, זה רעיון טוב להיות נוכחות במדיה החברתית וליצור מעורבות פעילה עם הקהל שלך בפלטפורמות הללו. עם זאת, חשוב לזכור שאותות חברתיים לא צריכים להיות המוקד הבלעדי של אסטרטגיית SEO. חשוב יותר ליצור תוכן איכותי ורלוונטי ולבנות קישורים נכנסים טבעיים ואיכותיים לאתר.
סוגים של סיגנלים חברתיים:
הנה כמה דוגמאות לאותות חברתיים שעשויים להיחשב על ידי מנועי החיפוש:
- לייקים: מספר הלייקים לפוסט במדיה החברתית יכול להיות אות חברתי.
- שיתופים: מספר הפעמים שפוסט במדיה חברתית משותף יכול להיות אות חברתי.
- תגובות: מספר התגובות על פוסט במדיה החברתית יכול להיות אות חברתי.
- עוקבים: מספר העוקבים שיש לחשבון מדיה חברתית יכול להיות אות חברתי.
- אזכור של מדיה חברתית: אזכור אתר אינטרנט או תוכנו בפלטפורמות מדיה חברתית יכול להיות אות חברתי.
חשוב לציין שהתפקיד הספציפי שממלאים אותות חברתיים בדירוג במנועי החיפוש אינו מובן היטב, ולא ברור באיזו מידה הם משמשים את מנועי החיפוש כגורם דירוג. חלק מהמומחים מאמינים שלאותות חברתיים עשויה להיות השפעה קטנה על דירוג מנוע החיפוש, בעוד שאחרים מאמינים שהשפעתם מינימלית.
בסך הכל, זה רעיון טוב להיות נוכחות במדיה החברתית וליצור מעורבות פעילה עם הקהל שלך בפלטפורמות הללו. עם זאת, חשוב לזכור שאותות חברתיים לא צריכים להיות המוקד הבלעדי של אסטרטגיית SEO. חשוב יותר ליצור תוכן איכותי ורלוונטי ולבנות קישורים נכנסים טבעיים ואיכותיים לאתר.
הרשתות החברתיות המובילות לקידום אתרים:
להלן רשימה של כמה פלטפורמות פופולריות של מדיה חברתית:
- פייסבוק
- טוויטר
- אינסטגרם
- לינקדאין
- פינטרסט
- טיק טוק
- יוטיוב
- וואטסאפ
- סנאפצ'ט
זוהי רק דגימה קטנה מפלטפורמות המדיה החברתית הרבות הזמינות. הפלטפורמה או הפלטפורמות הספציפיות הרלוונטיות ביותר עבור עסק או אדם מסוים יהיו תלויות באופי העסק או במטרות של הפרט. בדרך כלל מומלץ להיות נוכחות בפלטפורמות הפופולריות ביותר בקרב קהל היעד שלך.